7 چیزی که باید پیش از استفاده از ارتودنسی نامرئی بدانید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 14 مهر 1400
بازدید : 298
نویسنده : mozhgan

اینویزیلاین یا یکی از ابزارهای ارتودنسی موسوم به الاینر هستند که برای تراز کردن دندان ها نامرتب از آن ها استفاده می‌شود. به اینویزیلاین در اصطلاح دندانپزشکیارتودنسی (ارتودنسی نامرئی) گفته می‌شود. ارتودنسی نامرئی هم برای نوجوانان و هم برای بزرگسالانی که به دنبال صاف کردن دندان های خود هستند مورد استفاده قرار می‌گیرد..

 شما باید به صورت تمام وقت از این الاینرها استفاده کنید 

نحوه استفاده از ارتودنسی نامرئی بسیار آسان است. اما باید بدانید که استفاده از این  الاینرها باید به صورت تمام وقت باشد. برای اینکه اینویزیلاین وظیفه خود را به درستی انجام دهد، شما باید هر روز حداقل 20 تا 22 ساعت مطابق دستور متخصص ارتودنتیست خود از آن ها استفاده کنید.

بیشتربخوانید... ارتودنسی ثابت فک بالا

صحبت کردن در ابتدای استفاده از ارتودنسی نامرئی دشوار است

تا قبل از اینکه به داشتن اینویزیلاین عادت کنید در آغاز با مشکل در سخن گفتن روبرو خواهید بود. برای مثال ممکن است که به درستی نتوانید برخی از حروف را ادا کنید و یا حین صحبت کردن صورت بزنید.

ممکن است این روش ارتودنسی برای شما مناسب نباشد

اینویزیلاین برای برطرف کردن مشکلات ارتودنسی جزئی یا متوسط ​​یک انتخاب عالی است. اما اگر مشکل تراز دندان های شما شدید باشد بهتر است دور ارتودنسی نامرئی را خط بکشیدباید پس از صرف هر وعده غذایی مسواک بزنید همانطور که اشاره شد برای صرف غذا و مسواک زدن، باید این الاینرها را از روی دندان ها برداشت. زیرا نمی‌توان با وجود آن‌ها غذا جوید و یا مسواک زد. اگر پس از صرف غذا، دندان های خود را مسواک نزنید و آن ها را تمیز نکنید، مواد غذایی که در لابلای دندان ها و لثه شما گیر کردند وارد اینویزیلاین می‌شوند.

بیشتربخوانید... ارتودنسی یا کامپوزیت

اینویزیلاین ها می‌توانند به راحتی کثیف و لکه دار شوند

ارتودنسی نامرئی مستعد لکه دار شدن است و برخی نوشیدنی ها می‌توانند باعث تغییر رنگ این الاینر ها شوند. بنابراین شما باید مصرف برخی از این نوشیدنی ها را محدود کنید و سعی کنید حین نوشیدن این مایعات از اینم الاینرها استفاده نکنید.

باید از خیر میان‌وعده های زیاد بگذرید

 تصور اینکه پس از مصرف هر وعده غذایی و یا ماده خوراکی دیگر باید مسواک بزنید واقعا خسته کننده و ملال آور است. بنابراین باید از خیر میان وعده های زیاد بگذرید

استفاده از ارتودنسی نامرئی بسیار راحت است!

الاینرهای اینویزیلاین معمولاً به راحتی روی دندان ها قرار می‌گیرند. فقط باید توجه کنید که ممکن است پس از تعویض آن ها، کمی احساس ناراحتی کنید، اما برای بیشتر افراد این امر چندان مهم نیست. اگر فکر می کنید ارتودنسی نامرئی ممکن است انتخاب درمانی مناسب برای مرتب کردن و یا صاف کردن دندان های شما باشد، حتما برای مشاوره به نزد یک متخصص ارتودنسی حرفه ای مراجعه کنید.

بیشتربخوانید... دانستنی های دندانپزشکی





:: موضوعات مرتبط: سلامت دهان و دندان , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مجله سلامتی و آدرس salamatmag.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com